Siti Nur Liyana Binti Mustafa. batch 95's. cybernetics college. business student ♥
Glitter Words

27 November 2012

Perdagangan yang cantik, comel lagi molek . . . .

Wahai perdagangan, kenapa awak buat saya frust menonggeng? kenapa awak? :/ apa yang saya dah buat dekat awak? sampaikan awak tak nak buat baik dengan saya tadi. kenapa awak? sejak dari form4 saya dah banyak buat baik dengan awak tapi awak tak pernah nak buat baik dengan saya, haritu tuh pernah sekali je awak baik then terus tak baik. apa salah saya? awak, awak tahu kan saya memerlukan result awak yang baik untuk ke Universiti nanti? sebab apa tau? sebab awak, saya boleh teruskan cita cita saya nak jadi USAHAWAN YANG BERJAYA. awak tahu tak? saya minat gila nak ada syarikat sendiri hasil kerjayaan sendiri tau. tapi awak? tak pernah nak bagi saya semangat yang kuat langsung, tak pernah awak. awak, kita dah couple sejak form1 lagi tau itu pun sampai form3 awak tak serious. awak serious time form4 sampai sekarang, tapi awak tak pernah nak buat baik dengan saya. awak nak dengar satu cerita tak? tadi saya balik dari sekolah, ayah saya tanya "anna, harini boleh buat?" saya buat muka":/" then mak saya cakap "kalau dah buat muka macam tuh susah ah, kann?" saya cakap "a'ah :/" then mak saya cakap "tahu tak course kau nak masuk tuh perdagangan kena target?! *sambil menjeling*" AWAK TAHU TAK MAK SAYA MENJELING DEKAT SAYA? TAHU TAK?! time tuh saya sentap sangat :'/ saya dah baca buku kot, soalan tuh yang susah gila. ramai cakap susah awak :/ paper tuh yang salah, saya yang kena jeling dari mak. semua nak salahkan saya :'| sekarang ni saya rasa nak menangis sangat sangat sebab paper tadi, saya takut saya tak dapat A. tadi pun mak saya macam marah saya :'| kenapa orang lain boleh dapat A, saya tak boleh? kenapa awak? kenapa? saya rasa soalan trial lagi senang daripada soalan SPM. so sekarang saya malas nak fikir, yang dah lepas biarkan berlalu just tunggu result je nanti ^^v perdagangan, awak dapat B pun saya dah bersyukur sangat sangat sangat :') please, be nice result for me sayang? boleh kann? alright, harini saya merepek typing syok sendiri pun ada. Hahahahahahaha okay nevermind, bye ;)