Siti Nur Liyana Binti Mustafa. batch 95's. cybernetics college. business student ♥
Glitter Words

24 March 2013

bad day, maybe.

hi? sebenarnya . . . . . . . . . . . . still sedih dengan result SPM baru baru ni dapat. sangat sedih :/ paling yang tersangat sedih dah kecewakan hati parents. sangat sangat sedih :'| dapat je slip, tengok and terus menangis. serius tak sangka dapat macam tuh sekali, serius tak sangka. atleast 2A pun dah dapat banggakan parents, ni satu A pun takde. teruk bukan? bodoh bukan? tengok result terus teringat dekat parents, macam mana ah bila dorang dapat tahu ni, mesti kecewa. sangat sangat kecewa :/ tahu tak time SPM haritu punya buat sungguh sungguh? tahu tak?! tapi ini hasil. nak buat macam mana salah satunya memang salah sendiri, sebab tak study hard. study main main .______. nasib baik semua lulus. Alhamdulillah, itu pun tak sangka jugak dapat semua lulus. selalunya sejarah tak pernah nak lulus :b tapi memang tersangat sedih ah tengok result macam tuh, sangat sedih wei. bukan tak bersyukur ke apa, tapi dah memang terlampau sedih sebab kecewakan parents. yang peliknya, dapat result macam tuh parents langsung tak marah sikit pun. serius! mak just cakap "okay ah tuh, takde gagal", ayah pulak cakap "anna nak sambung belajar tak? kalau nak, carikan Universiti untuk dia". itu je dorang cakap? yes memang dorang cakap macam tuh, sebab nak lembutkan hati anak ketiga dia ni tak nak bagi anak dia stress stress. tapi dalam hati ada sesiapa tahu? langsung takde siapa, tapi saya dapat merasakan betapa kecewanya bila dapat tahu result saya macam tuh sekali. "kenapa sampai takde A langsung?" yes saya dapat rasakan dorang berbisik dekat hati macam tuh. tapi mak saya still bagi semangat and sokongan untuk saya boleh sambung belajar lagi, macam macam dia bagi semangat. thanks mom :') time ambik slip dekat sekolah, dari pagi sampai maghrib tak balik balik rumah. sedih punya pasal, sekali balik mak tanya mana slip result then bagi slip dekat mak terus tidur. bukan kurang ajar tau, tapi sebab takut mesti menangis depan parents nanti. serius tak tipu :| masa dapat slip, mak text macam mana result. then first first reply say "sorry" dekat mak sebab "tak dapat keputusan yang terbaik". air mata time tuh dah macam air terjun dah rasanya :/ sedih sangat. YaAllah! mungkin UPSR PMR SPM saya takde rezeki untuk dapatkan result yang terbaik, mungkin pada satu hari nanti saya akan berjaya. InsyaAllah Aminnnnnnnnnnn :') mudah mudahan doa saya ni dimakbulkan. tolong ah hapuskan kesedihan saya ni, sampai sekarang saya still fikir pasal result SPM. please ah? :/