Siti Nur Liyana Binti Mustafa. batch 95's. cybernetics college. business student ♥
Glitter Words

23 May 2013

my girlfriend, twin, bestfriend and sister :')


Ini ah dia kawan perempuan, kembar, kawan baik, kawan rapat, sahabat dan adik saya. NorZieka Azianie binti Zakaria nama dia. tahu tak kenapa saya cerita pasal dia? sebab saya sayangkan dia sangat sangat, saya sayangkan hubungan persahabatan kitaorang :') tapi tak tahu ah dia macam mana pulak rasakan? hehehehe nevermind. sebenarnya start rapat dengan dia masa form4 dulu sampai sekarang ni, tapi kenal dengan dia dari form1 lagi sampai ah sekarang ni dekat enam tahun jugak ah kitaorang berkawan :'> start form4 ah rapat dengan dia, ada masalah cerita, keluar sama sama semua sampai sekarang ni nak berpisah pun susah ah. serius! macam "kami buddyz, kami takkan terpisah" hahaha macam tuh ah lebih kurang rapat dia :b sekarang ni beli apa apa pun nak kena sama dengan dia, jam nak sama baju nak sama tudung nak sama kasut nak sama gelang nak sama kerja nak sama. hehehehe kami sweet bukan? ada ah orang kata "perempuan ni kalau dia rapat dengan kawan perempuan dia, kalah ah pasangan kekasih yang sweet sweet dekat luar sana tuh" hahahaha adakah ini betul? i dont know ^^V mama dia dengan mak kita pun dah jadi kawan baik sekarang sebab kitaorang ah, 24jam bersama. mama dia dengan mak kita pun dah tahu dah bila keluar mesti kitaorang sesama, keluar dengan dia je kena perli dengan mak "berkepit je 24jam" :b hahaha dia panggil mak saya "mama ita" saya panggil mama dia "mama tini", see lagi sweetkan? mama tini dah anggap titew macam anak dia, mama ita dah anggap zieka macam anak dia. tapi first time dapat kawan macam dia ni, sebab apa tau? sebab susah senang sama sama tolong, gembira sedih sama sama faham. thats why saya takut nak hancurkan hubungan persahabatan kitaorang ni, sekarang ni bukan senang nak jumpa sahabat yang betul betul sahabat. kan? :') so macam mana ah dapat sambung belajar nanti, masing masing mesti berjauhan. Wuah! sob sob sedih pulak rasa :'\ hmm takut dia lupa saya, takut saya lupa dia pun ada sebab manusia hati hati boleh berubah. right? YaAllah, harap harap jangan ah jadi macam ni sekali. sibuk macam mana pun tetap ada contact walaupun sekejap, hmm boleh tak awak? jangan lupakan kita? walau sikit pun. jangan berubah hati walau sikit pun? boleh tak awak? :'/ titew takut awak lupa titew, hmm sedih. tapi InsyaAllah titew sedaya upaya tak lupakan awak kalau dah dapat kawan baru nanti, okay? :'> awak sayang titew tak? titew sayang awak sangat sangat tau. bye