Siti Nur Liyana Binti Mustafa. batch 95's. cybernetics college. business student ♥
Glitter Words

2 June 2013

second day of june ^^V

hi? hehehehehehe.
pap pap pap pap dah hampir setahun jugak ah gua single. sumpah best! sekarang ni saya tak memerlukan "pakwe" "balak" "boyfie" "someone special" buat masa sekarang. tahu kenapa? sebab dah serik ah jadi macamni. hehehehe penat sebenarnya fikir benda ni, dalam masa yang sama sebenarnya tak penting pun benda ni semua so buat apa nak sakit sakitkan otak betul? so better stop thinking about someone about boy. hehehehe apa yang penting? belajar dulu! jyeah ^^V memang kadang kadang ada seseorang ni buat kita lebih semangat nak belajar lebih semangat semuanya tapi cuma fikir bila kita gaduh dengan seseorang? kita sakit hati dengan dia? bukan ke semua tuh boleh mengganggukan ketenteraman kita? stress time exam ke? betul bukan? so baik lagi bagus takde seseorang. tapi depends ah dekat orang, manusia semua lain lain fikiran. bagi fikiran saya macam ni ah, so up to you. fikir dulu sebelum membuat sesuatu, anda mampu mengubahnya! :') hahahahaha dah sudah tetiba merepek. so lepasni saya tak nak sesiapa, saya nak berkawan je dengan sesiapa itu lebih best. btw kawan kawan ramai dah masuk sambung belajar, miss you guys. hahahahahahaha keng bye :b