Siti Nur Liyana Binti Mustafa. batch 95's. cybernetics college. business student ♥
Glitter Words

21 November 2013

Perasaan si gadis bernama Anna.

Hi? i'm back again. miss my blogger so much :')
blog ni je semua luahan dapat lepaskan tapi tak 100% ah, kadang kadang ada benda kita kena rahsia ada benda tak perlu rahsia. betul bukan? lepasni tak nak cerita masalah dekat sesiapa pun, biar je terbuku dalam hati ni. agak agak masalah boleh handle, handle sendiri. serious tak nak menyusahkan sesiapa atau risaukan sesiapa dah. tapi masih lagi ke orang lain ambik berat pasal gua? rasanya dah macam takde, mungkin ah mungkin. apa nak cakap sebenarnya, sejak menjak ni rasa lain sangat lagi lagi hati. sampai fon pun dah malas nak pegang, sampaikan roomate tegur kenapa gua dah lain macam orang ada masalah. it's okay, i'm really okay :') pelik ke perangai gua? entah ah. dah ah sejak menjak ni mimpi bukan bukan takut takut, asal do? pastu cepat sangat rindu orang tapi orang tak rindu pun dekat gua, malas do nak ingat orang yang tak ingatkan kita. sejak menjak ni kalau gelak gila gila pun, paksakan diri untuk happykan diri sendiri hahahaha. dan satu lagi, serious gua cakap gua dah rasa terbuka hati balik untuk orang yang sayangkan gua tapi bila dah macam ni orang tu pulak tetiba buat perangai semua hm. apa do nasib gua? gua ni hidup macam tak bernasib baik je, macam malang je, macam menyusahkan orang je, kenapa? gua jahat sangat eh? hm sedar gua bukan manusia yang baik dan tak pernah buat baik pun dekat orang lain. gua suka tengok kesalahan orang lain kelemahan orang lain, tapi gua tak pernah sedar tak pernah tahu kesalahan gua lagi teruk dari orang lain hm. maafkan gua :'( sekarang ni gua fikir apa tau? tak nak dah pakai fon, buang semua account, buang number semua dan lari jauh jauh hilangkan diri. agak agak dah berjaya dah bersedia, baru muncul balik. tengok ah macam mana nanti, mungkin satu hari nanti. okay ah, night.